آجر-سفال-تیغه-20x20x15
آجر سفال تیغه 20×20×15 اصفهان یک نوع بلوک سفالی است که برای ساخت دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان استفاده میشود. این آجرها از خاک رس ساخته شده و به دلیل ابعاد مناسب و وزن سبک، در ساختمانسازی محبوبیت دارند.
سفال تیغه ۱۵ درجه یک اصفهان
، نوعی بلوک است که برای ساخت آن از خاک رس استفاده میشود. این محصول از معروف ترین آجر های تولید آجر اصفهان می باشد . در ادامه به بررسی آجرسفال تیغه پانزده سانتی می پردازیم : پس از آماده سازی و پرس گِل و عبور از قالب و بُرش خشت ها، آنها را به قسمت خشک کن می فرستند و سپس در کوره هایی با دمای ۹۰۰ درجه سانتی گراد می پزند. این عملیات به صورت صنعتی بوده و با ماشینآلات تمام اتوماتیک انجام میشود . بلوکهای سفالی در بخشهای غیر باربر ساختمان مانند تیغه چینی دیوار های اتاق ها و … مورد استفاده قرار میگیرند. بلوکهای سفالی در انواع سفال تیغه دیواری و سفال سقفی ( تیرچه بلوک سقف ) مورد استفاده قرار میگیرند. آجر سفال تیغه اصفهان در ابعاد ۱۵*۲۰*۲۰ و همچنین ابعاد ۱۰*۲۰*۲۰ و ۷*۲۰*۲۰ تولید شده و به بازار مصرف عرضه می گردد .
شرح محصول آجر سفال تیغه 20×20×15 اصفهان
نام : سفال تیغه دیواری ۱۵
ابعاد : ۲۰*۲۰*۱۵ سانتی متر
درجه کیفی : درجه ۱
وزن خالص : ۲۸۰۰ (+/- ۵۰ گرم)
کاربرد سفال تیغه ۱۵ درجه یک اصفهان :
از تیغه دیواری ۱۵ برای دیوارهای خارجی ساختمان استفاده میشود و این بلوک سفالی ( اجر سفالی ) مناسب برای هر نوع آب و هوایی است و در سراسر ایران عزیز ارسال و مصرف می شود . شوره نداشته و با کیفیت بالا تولید و عرضه می گردد .
محاسبه تعداد آجر-سفال-تیغه-20x20x15 مورد نیاز برای هر متر مربع :
برای هر متر مربع آن ۲۵ قالب استفاده میشود. یعنی اگر یک واحد ۱۰ متری می سازید باید محاسبه کنید : طول ۱۰ متر – عرض ۱۰ متر== بنابراین ۴ دیوار ده متری داریم در سه متر ارتفاع می شود ۱۲۰ متر و با ضرب عدد ۱۲۰ در ۲۵ به تعداد آجر مورد نیاز یعنی ۳۰۰۰ قالب آجر سفالی نیاز خواهید داشت .
ظرفیت بارگیری آجر-سفال-تیغه-20x20x15:
تعداد بارگیری در کامیون ده تن ( شش چرخ ) : ۳۵۰۰ قالب
تعداد بارگیری در کامیون پانزده تن ( ده چرخ ) : ۵۴۰۰ قالب
تعداد بارگیری در کامیون تریلی لبه دار ( هجده چرخ ) : ۷۵۰۰ قالب
قیمت روزآجر سفال تیغه 20×20×15 اصفهان :
تماس با صنایع آجر مبصّر : 09136070965|09136070985
برای سفارش این محصول لطفا با ما تماس بگیرید .
